• Home
  • Kontakt

Google reklama

Jak se zobrazit na předních příčkách ve vyhledávačích a kolik Google reklama stojí? Představujeme vám naše vymazlené Google menu.

Hlavní nabídka dne: První příčky ve vyhledávači Dezert: Platící zákazníci

Kolik Google reklama stojí a jak funguje? Dovolte nám představit naše menu:
Na Google vyhledávači využíváme reklamní systém Google Ads. Funguje jednoduše: kolik do reklamy vložíte, tolik dostanete. Naší úlohou je vám nabídnout menu, které se skládá z nastavení reklamy, zvolení dobrého rozpočtu vůči konkurenci a také z klíčových slov. Hlavní nabídka dne je garance prvních příček ve vyhledávačích a dezert v podobě platících zákazníků jistě neodmítnete. Třešinka na dortu? Pravidelná zpětná vazba od nás a poradenství ohledně další strategie. 

Cílem reklamy je přitáhnout návštěvnost a získat tak nové platící zákazníky. Google reklama je jistotou mezi reklamami. 

TIP: Jednota reklamy znamená větší úspěch

Pokud s reklamou začínáte, je dobré využívat jeden kanál, kde reklamní kampaň naplno rozjedete. Míň zde znamená rozhodně víc, tak jak už to bývá. Získáte tak sladkou odměnu ve formě platících zákazníků. 

Google reklama cena, praxe

Cena se pohybuje podle cílených slov, oboru, konkurence i celkového trhu. Je to jako aukce, Google draží ceny za jednotlivá slova. Čím větší konkurence, tím vyšší cena. Cílení na 5 slov bývá levnější než na 20 slov.

Roli hraje i cena prodávaného produktu a období, kdy reklama běží – například během Vánoc ceny reklam stoupají. U našich zákazníků se pohybujeme nejčastěji v ceně 10 – 20 Kč za kliknutí. 

Podělíme se s vámi o know-how

Na obrázku vidíte hodnoty z průměrné Google kampaně:

Počet zobrazení
Cena za průměrný klik
Interakce
Úspěšnost v zobrazení
814 lidí si službu koupilo

27 % lidí, kteří stránku navštívili, si produkt koupili

Jaké jsou fáze Google reklamy?

TIP: Jak rychle můžete reklamu spustit?

Pro kvalitní reklamu je zlaté pravidlo připravovat ji alespoň 7 dní. Kampaně je dobré připravovat klidně s několikaměsíčním předstihem, což ovlivní váš klid a taky celkový rozpočet.

Konzultace zdarma

Domluvme si nezávaznou společnou online schůzku, na které vám představíme detailněji celé menu reklamy na Googlu, vysvětlíme vám jednotlivé chody a odpovíme na všechny dotazy. Společně naplánujeme další strategii. Nehledáme jen klienta, ale parťáka na dlouhodobou spolupráci. 

Pečeme společně s vámi!

Nejčastější dotazy k reklamě

Jak dlouho trvá kampaň vytvořit?

Pokud chcete co nejkvalitnější kampaň, doporučujeme dodržet pravidlo pečlivé přípravy. Čím více času máme, tím lepší bude výsledek. Zpravidla je to 7 dní. Záleží také na individuálním rozsahu kampaně. 

Kolik stojí reklama na Googlu?

Platíte za každé kliknutí, kdy si vaši reklamu někdo otevře. U našich klientů se pohybujeme nejčastěji 10 – 20 Kč za klik.  Záleží také na konkurenci, některé kliky se mohou pohybovat až v rozmezí 250 Kč. 

Kdy uvidíme první výsledky?

První konverze jsou zaznamenány od spuštění 3  – 10 dnů podle produktu a služby.

Kdo víc ví, víc upeče

Pokud chcete, aby kampaň uspěla, musíte nám říct vše o svém podnikaní. Rozhodně nám pomůžou fotky, vaše logo a poznatky z praxe. Čím dáme Googlu kvalitnější podklady, tím nás bude mít raději. S podklady a správným podáním informací vám dokážeme pomoci.

Jak si stanovit rozpočet?

Rozpočet stanovujeme společně. Většinou se vypočítává z marže produktu. Na první kampaň stačí klidně menší rozpočet tak, abyste si vše vyzkoušeli, pochopili princip a viděli první výsledky. 

Vyhodnocení

Po ukončení kampaně budeme mít v ruce reálné výsledky, které vám představíme a vyhodnotíme detailně jednotlivé kroky, zadaná klíčová slova, jejich funkci a vše, co vás bude zajímat.