Facebook reklama
Nechce Facebook pracovat za vás a vystřelte svou firmu přímo před oči svým stávajícím i budoucím zákazníkům. Facebooková reklama má obrovský dosah.
Využijte ho naplno.
- Pekaři z itstory.cz
- facebook reklama cena
Facebook reklama Co musíte vědět?
Proč je Facebook tak unikátním nástrojem?
Facebook vládne online světu už od roku 2004. Jaké je kouzlo Facebook reklamy? Facebook o svých uživatelích ví více, než si umí každý z nich přiznat. Lidé reagují na příspěvky ostatních, sdílí své rodinné zážitky i pracovní úspěchy. Facebook to všechno monitoruje a jeho algoritmy s každou informací pracují. My jeho algoritmus chápeme a umíme právě vaše příspěvky dostat k cílové skupině.
TIP: Co je u reklamy důležíté
U rozjíždění reklamních kampaní je důležité je netříštit na kousky do různých míst, mnohem lépe fungují, když svou pozornost zaměříte k jedné výchozí aplikaci, například k Facebooku.
Pro koho je reklama určena a jaká je její cena?
Pro lidi ve věku 30 - 45
Je to skupina lidí, která aktivně je na Facebooku. Jsou vaši zákazníci právě Ti to lidé? Ideální obsah na zacílení a máte dostatek dat.
Jednoduché produkty a stránky
Sociální síť Facebook je pro vás správné řešení v případě prodeje produktů – jednoduše je dostaneme k těm správným lidem, z kterých se stanou zájemci o váš produkt.
Kolik taková reklama stojí?
Reklama se platí za každé kliknutí. Většinou cílí na větší okruh lidí a mění se neustále pravidla. Každá reklama se pohybuje od 100 – 150 Kč / den a měla by na Facebooku viset alespoň jeden týden. Kdo zaplatí více a zobrazí se mezi prvními, uspěje. Nastavení u facebookové reklamy ovlivní 40 % výhry, 60 % cena.
Cílení s reklamou na Facebooku
Facebook ví spoustu věcí, které mu dobrovolně sdělujeme. Díky tomu nabízí reklama možnosti neuvěřitelně podrobného cílení.
- Podle věku, pohlaví, jazyka, zájmů
- Geografického umístění na úrovni států nebo měst
- Úroveň vzdělání nebo stav
- Podle chování (například vlastníci iPhone 14)
- Můžete cílit na návštěvníky vašeho webu
TIP: Facebook jako jasnovidec
Facebook si podle vašeho chování, přátel, zájmů umí dost věcí zjistit a dokáže tak pružně nabízet přesně to, co byste chtěli vidět. Mění obsah, který vám zobrazuje, každou chvíli. Stačí, když se na moment zadíváte na určitý příspěvek a už naskakují nová sdělení přímo pro vás.
Ukázka reklamy z praxe
Podělíme se s vámi o know-how
Na obrázku vidíte reklamní kampaně.
Vypnuto/Zapnuto
Název
Stav/Doručování
Strategii
Výsledky
DOSAH NA FACEBOOKU
Reklama je o pravidelné správě, výhoda je A/B testování, které ukáže 2 typy reklam vybranému vzorku uživatelů a pak vybere tu lepší, úspěšnější.
Jak to vypadá?
Jaké jsou fáze facebookové reklamy?
- Zvolení zaměření (věk, skupina, produkt nebo služba)
- Kontrola konkurence
- Je váš web připraven? Kam reklama směřuje?
- Stanovení kreditů na reklamu a délka jejího trvání
- Nastavení a první spuštění
- Kampaň se rozbíhá, kontrolujeme
- Průběžná správa
- Ukončení kampaně
- Společné vyhodnocení
TIP: Jak rychle můžu reklamu spustit?
Pokud má být práce kvalitně odvedená, tak je příprava minimálně 7 dní předem. Kampaně je dobré si připravovat klidně s několika měsíčním předstihem, vše proběhne s klidem a sníží se výsledná cena reklamy.
Jak probíhá reklamní spolupráce?
Srozumitelně vás provedeme celým procesem reklamní kampaně od přípravy obsahu až po vyhodnocení jejích výsledků. Pojďte si upéct reklamu podle svých chutí. Jsme tu pro vás.
Kafe
Konkurence
Spouštíme
Vyhodnocení
Pojďme rozjet Váš online marketing, webovky, SEO, sociální sítě i grafiku! Napište nám nebo klidně zavolejte. Domluvme si společnou schůzku, kde probereme představy online marketingu.
K čemu je Facebook dobrý?
Baví a prodává
Autentický příběh vaší značky promění vaše návštěvníky ve fanoušky a zákazníky.
Přesně míří, přesně měří
Zaměříme vaši cílovou skupinu podle detailních parametrů. Máte dokonalý přehled.
Je univerzální
Jsme si jisti, že na Facebooku najdete své publikum a jednoduše propojíte online i offline reklamu.
Zorientujte seNovinky
Pravidelně píšeme články, které si můžete přečíst přímo zde. Všechno jsou naše 100% zkušenosti z praxe odzkoušené na více jak 200 zákaznících.
Mít webové stránky je dnes samozřejmostí. Ovšem udržet si je živé a přínosné – to