Facebook reklama
Nechce Facebook pracovat za vás a vystřelte svou firmu přímo před oči svým stávajícím i budoucím zákazníkům. Facebooková reklama má obrovský dosah a naši pekaři ví, jak jej využít.
- Pekaři z itstory.cz
- Facebook reklama meta
Facebook reklama Co musíte vědět?
Facebook jako vypečený nástroj k propagaci
- Facebook vládne online světu už od roku 2004. Jaké je kouzlo Facebook reklamy? Facebook o svých uživatelích ví více, než si umí každý z nich přiznat. Lidé reagují na příspěvky ostatních, sdílí své rodinné zážitky i pracovní úspěchy. Facebook to všechno monitoruje a jeho algoritmy s každou informací pracují.
My jeho algoritmus chápeme a umíme právě vaše příspěvky dostat k cílové skupině.
TIP: Co je u reklamy důležíté
U rozjíždění reklamních kampaní je důležité je netříštit na kousky do různých míst, mnohem lépe fungují, když svou pozornost zaměříte k jedné výchozí aplikaci – například k Facebooku.
Cílení s reklamou na Facebooku
Facebook s jistotou ví, jestli vaši zákazníci preferují koláče ořechové, nebo raději s povidly. Tato aplikace o nich má přehled a zná informace, které mu dobrovolně sdělují. Díky tomu nabízí reklama možnosti neuvěřitelně podrobného cílení.
- Podle věku, pohlaví, jazyka, zájmů
- Geografického umístění na úrovni států nebo měst
- Úroveň vzdělání nebo stav
- Podle chování (například vlastníci iPhone 14)
- Můžete cílit na návštěvníky vašeho webu
TIP: Facebook jako jasnovidec
Facebook si podle vašeho chování, přátel, zájmů umí dost věcí zjistit a dokáže tak pružně nabízet přesně to, co byste chtěli vidět. Mění obsah, který vám zobrazuje, každou chvíli. Stačí, když se na moment zadíváte na určitý příspěvek a už naskakují nová sdělení přímo pro vás.
Facebook reklama Co musíte vědět?
Jaké je kouzlo Facebook reklamy?
Pokud správně chápete funkci algoritmu Facebooku, můžete doručit přesně sdělení jen těm zákazníkům, kteří ho skutečně potřebují.
Proč je pro vás reklama na Facebooku to pravé ořechové:
Cílení
Na Facebooku je nejaktivnější skupina lidí ve věku 35 – 45 let, o kterých víme spoustu informací. Cílíme přesně.
Rychlost
Vše se rychle nastaví a první výsledky můžete ochutnávat dříve než řeknete “pekař peče housky”.
Cena
Je vhodná i pro menší rozpočty od 100 – 150 Kč za den reklamy.
Stastiky
Přesně znáte počet zobrazení, kliknutí i celkový dosah.
Domluvme si nezávaznou společnou online schůzku, na které probereme vaše představy a cíle reklamy na Facebooku. Zodpovíme veškeré dotazy a dáme vám zdarma naše doporučení. Nehledáme jen klienta, ale parťáka na dlouhodobou spolupráci.
My vás nevypečeme!