E-mail marketing
Využijte e-mailové propojení s širokou škálou zákazníků včetně těch, kteří vždy nemusí být aktivní na sociálních sítích. E-mailem se k nim dostanete.
E-mail konzumuje 90 % populace.
- Pekaři z itstory.cz
- E-mail marketing 2
E-mailing zdarma? Co byste měli vědět
Věnujete čas e-mail marketingu, nebo máte e-mail jen na posílání faktur?
- E-mail marketing je jedinečným nástrojem k navázání hlubšího vztahu se zákazníky. Používejte ho a získejte větší důvěru obchodních partnerů, udržujte pravidelný kontakt, sdílejte novinky svých služeb a nechte je nahlédnout pod pokličku vaší značky.
Posílat zákazníkům kvalitní e-mailing má stejný efekt, jako byste je pozvali na kávu k vám. Mohou se o vás mnohé dozvědět a zaujmete je svou nabídkou.
TIP: Neobtěžujte, piště kvalitně
Cílem rozhodně není všechny spamovat e-maily, ale doručovat pouze kvalitní obsah, který bude zákazníkovi i vám ku prospěchu.
Super cena
Proti jiným marketingovým kanálům má e-mail výhodu: vychází podstatně výhodněji.
Stabilní prodeje
E-mail vám pomůže udržet si zákazníka. To bývá násobně levnější než získat nového.
Osobní oslovení
E-maily zákazníka osloví osobně, komunikace je tak jeden na jednoho jako u osobního setkání.
Domluvme si nezávaznou společnou online schůzku, při které probereme vaše cíle e-mail marketingu. Zodpovíme veškeré dotazy a dáme vám zdarma naše doporučení. Nehledáme jen klienta, ale parťáka na dlouhodobou spolupráci.
Pečeme společně s vámi!
Jak na úspěšný e-mail marketing
Výhodou e-mail marketingu je cena a neomezený dosah
V e-mailu máte mnoho možností, můžete si zaplatit marketingový nástroj, copywritery, nebo si texty tvoříte sami. Počítat musíte s tím, že výsledky neuvidíte hned. Kvalitní e-mail marketing je proces.
Jak získat dostatek propojení se zákazníky a probudit v nich dlouhodobý zájem:
Volba nástroje
Kvalitní kontatky
Správná strategie
Jaký je cíl? Reputaci si pokazíte jen jednou. Pokud si nevíte rady, obraťte se na naše pekaře.
Vyhodnocujte 5x
E-mail marketing v praxi
Dělíme se s vámi o naše know-how
Chcete vidět, jak e-mail marketing funguje? Nechejte si zaslat jeden testovací e-mail a rozhodněte se. Není nic lepšího, než si vše vyzkoušet sám na sobě a v praxi.
Jak napsat e-mail + vzor newsletteru
E-mail marketing je nejvýhodnější on-line marketingový kanál. E-mail je stále nejpoužívanějším prostředkem pro komunikaci na světě. Je to tedy skvělý způsob, jak se spojit s obrovským množstvím lidí ve velmi osobním kontaktu. Díky tomu má e-mailing vysokou návratnost.
Jak se peče e-mail marketing:
Frekvence e-mailingu
Méně někdy znamená více, to platí i pro frekvenci odesílaných e-mailů. Zákazníky tímto způsobem kontaktujte ideálně jednou za 14 dnů. Vyhodnoťte výsledky a po čase můžete frekvenci změnit podle toho, jak vaši zákazníci na e-maily reagují. Kontaktujte, ale nespamujte.
Denní doba k odeslání
Zamyslete se, kdy je vaše cílová skupina online a kdy je vysoká šance, že e-mail otevře. Pokud budete posílat e-maily přes noc nebo k ránu, lidé si e-mail otevřou po probuzení nebo u snídaně. Pokud zvolíte odpolední hodinu, je možné, že se trefíte do konce pracovní doby, kdy už mají více času na kontrolování osobní e-mailové schránky.
Testování
Zkoušet a testovat, to se v e-mailingu vyplácí. Všechny e-mailové kampaně postupně na základě průběžného ověřování přizpůsobujte na míru přímo svým zákazníkům. Každé publikum se liší.
Responzivita a čitelnost
Kde zákazník e-mail otevře? Na mobilu, tabletu nebo počítači? Ať jde o jakoukoli techniku, váš e-mail musí být na všech zařízeních skvěle čitelný. V případě, že se v e-mailu nezobrazí obrázky, je nutné jej doplnit o tzv. alt tagy.
Jak si stanovit rozpočet
Rozpočet se většinou počítá podle frekvence odesílání e-mailů a podle zvoleného marketingového nástroje. Na první kampaň stačí menší rozpočet k ozkoušení a otestování, pak lze frekvenci navyšovat. Rozpočet stanovíme společně na jedné z našich schůzek.
Vyhodnocení
Po úspěšné kampani se společně podíváme, jak se vám vedlo a co jde do budoucna zlepšit: rozpočet, četnost, pravidelnost nebo klidně klíčová slova. Budeme mít tak v ruce konkrétní finální výstup, od kterého se můžeme odrazit v dalších a ještě úspěšnějších kampaních.