• Home
  • Kontakt

E-mail marketing

Využijte e-mailové propojení s širokou škálou zákazníků včetně těch, kteří vždy nemusí být aktivní na sociálních sítích. E-mailem se k nim dostanete. 

E-mail konzumuje 90 % populace.

E-mailing zdarma?
Co byste měli vědět

Věnujete čas e-mail marketingu, nebo máte e-mail jen na posílání faktur?

  • E-mail marketing je jedinečným nástrojem k navázání hlubšího vztahu se zákazníky. Používejte ho a získejte větší důvěru obchodních partnerů, udržujte pravidelný kontakt, sdílejte novinky svých služeb a nechte je nahlédnout pod pokličku vaší značky.

Posílat zákazníkům kvalitní e-mailing má stejný efekt, jako byste je pozvali na kávu k vám. Mohou se o vás mnohé dozvědět a zaujmete je svou nabídkou.

TIP: Neobtěžujte, piště kvalitně

Cílem rozhodně není všechny spamovat e-maily, ale doručovat pouze kvalitní obsah, který bude zákazníkovi i vám ku prospěchu. 

Super cena

Proti jiným marketingovým kanálům má e-mail výhodu: vychází podstatně výhodněji. 

Stabilní prodeje

E-mail vám pomůže udržet si zákazníka. To bývá násobně levnější než získat nového. 

Osobní oslovení

E-maily zákazníka osloví osobně, komunikace je tak jeden na jednoho jako u osobního setkání. 

Konzultace zdarma

Domluvme si nezávaznou společnou online schůzku, při které probereme vaše cíle e-mail marketingu. Zodpovíme veškeré dotazy a dáme vám zdarma naše doporučení.  Nehledáme jen klienta, ale parťáka na dlouhodobou spolupráci. 

Pečeme společně s vámi!

Jak na úspěšný
e-mail marketing

Výhodou e-mail marketingu je cena a neomezený dosah

V e-mailu máte mnoho možností, můžete si zaplatit marketingový nástroj, copywritery, nebo si texty tvoříte sami. Počítat musíte s tím, že výsledky neuvidíte hned. Kvalitní e-mail marketing je proces.

Jak získat dostatek propojení se zákazníky a probudit v nich dlouhodobý zájem:

Volba nástroje

Výběr vhodného e-mailingového nástroje je základem, který odpovídá z velké části za úspěch.

Kvalitní kontatky

Kvalitní databázi kontaktů trvá  vybudovat, ale trpělivost se vyplatí. Kvantita není podstatná.

Správná strategie

Jaký je cíl? Reputaci si pokazíte jen jednou. Pokud si nevíte rady, obraťte se na naše pekaře.

Vyhodnocujte 5x

Všechny e-mailové kampaně důkladně vyhodnocujte a nové poznatky aplikujte dál.

E-mail marketing v praxi

Dělíme se s vámi o naše know-how

Chcete vidět, jak e-mail marketing funguje? Nechejte si zaslat jeden testovací e-mail a rozhodněte se. Není nic lepšího, než si vše vyzkoušet sám na sobě a v praxi.

Jak napsat e-mail + vzor newsletteru

E-mail marketing je nejvýhodnější on-line marketingový kanál. E-mail je stále nejpoužívanějším prostředkem pro komunikaci na světě. Je to tedy skvělý způsob, jak se spojit s obrovským množstvím lidí ve velmi osobním kontaktu. Díky tomu má e-mailing vysokou návratnost.

Jak se peče e-mail marketing:

Frekvence e-mailingu

Méně někdy znamená více, to platí i pro frekvenci odesílaných e-mailů. Zákazníky tímto způsobem kontaktujte ideálně jednou za 14 dnů. Vyhodnoťte výsledky a po čase můžete frekvenci změnit podle toho, jak vaši zákazníci na e-maily reagují. Kontaktujte, ale nespamujte.

Denní doba k odeslání

Zamyslete se, kdy je vaše cílová skupina online a kdy je vysoká šance, že e-mail otevře. Pokud budete posílat e-maily přes noc nebo k ránu, lidé si e-mail otevřou po probuzení nebo u snídaně.  Pokud zvolíte odpolední hodinu, je možné, že se trefíte do konce pracovní doby, kdy už mají více času na kontrolování osobní e-mailové schránky.

Testování

Zkoušet a testovat, to se v e-mailingu vyplácí. Všechny e-mailové kampaně postupně na základě průběžného ověřování přizpůsobujte na míru přímo svým zákazníkům. Každé publikum se liší. 

Responzivita a čitelnost

Kde zákazník e-mail otevře? Na mobilu, tabletu nebo počítači? Ať jde o jakoukoli techniku, váš e-mail musí být na všech zařízeních skvěle čitelný. V případě, že se v e-mailu nezobrazí obrázky, je nutné jej doplnit o tzv. alt tagy. 

Jak si stanovit rozpočet

Rozpočet se většinou počítá podle frekvence odesílání e-mailů a podle zvoleného marketingového nástroje. Na první kampaň stačí menší rozpočet k ozkoušení a otestování, pak lze frekvenci navyšovat. Rozpočet stanovíme společně na jedné z našich schůzek. 

Vyhodnocení

Po úspěšné kampani se společně podíváme, jak se vám vedlo a co jde do budoucna zlepšit: rozpočet, četnost, pravidelnost nebo klidně klíčová slova.  Budeme mít tak v ruce konkrétní finální výstup, od kterého se můžeme odrazit v dalších a ještě úspěšnějších kampaních.