• Home
  • Kontakt

Google reklama

Chcete být vidět ve vyhledávači? Zákazníci hledají určitá slova a vy se díky jejich správné kombinaci na webu můžete zobrazit na předních příčkách.

Google je naše rodina, pojďte mu spolu s námi nahlédnout pod pokličku. 

Google reklama
Kolik stojí a jak funguje?

Reklama a její fungování na Googlu:

Na Google vyhledávači využíváme reklamní systém Google Ads. Funguje na principu platby a dostává reklamy firem k zákazníkům, kteří se aktivně zajímají o jejich služby a produkty. 

Cílem reklamy je přitáhnout na vaše stránky nové platící zákazníky.

TIP: Jednota reklamy znamená větší úspěch

Pokud s reklamou začínáte, je dobré využívat jeden kanál, kde reklamní kampaň naplno rozjedete. Míň zde znamená rozhodně víc, tak jak už to bývá.  

Rozdělání reklamy, Google ADS, obsahová reklama

Google ADS. Jak to funguje?

Většina typů reklamních kampaní funguje na základě placeného kliknutí (PPC model). Díky tomu je vhodná pro vás, pokud vlastníte malou nebo střední firmu i s omezeným rozpočtem – můžete ovlivňovat do značné míry částku, kterou vás reklama bude stát. 

Textové reklamy a vyhledávání

Tento způsob reklamní kampaně je typický právě pro Google. Můžete obsadit až 4 pozice nad neplacenými reklamami. U placených textových kampaní vždy najdete nápis Reklama a nejčastěji fungují na principu klíčových slov. Např: pečení na zakázku, dorty na přání, tisk na jedlý papír

Google Nákupy

Google nabízí i možnost reklamy, kde se zobrazuje název produktu, obrázek a jeho cena. Google Nákupy mohou používat pouze e-shopy. O tom, kde se tato reklama zobrazí, rozhodne Google podle názvu produktu, jeho popisu a odpovídající kategorii.

Obsahové reklamy včetně remarketingu

Tento typ reklam se zobrazuje ve všech možných vyhledávačích, není limitován jen Googlem (online deníky, blogy, mobilní aplikace). Můžete je zaměřit buď na konkrétní cílovou skupinu uživatelů podle jejich zájmu, nebo je ukázat různým skupinám webů podle jejich obsahu (kontextová reklama). 

 

Google reklama cena

Co stojí za vysokou úspěšností reklamy na Googlu, jak se pohybuje její cenový rozpočet a pro koho je tento typ reklamy určen? Čtěte níže a vše se dozvíte.

5 tipů na

Kvalitní
reklamy

Cena se pohybuje podle cílených slov, oboru, konkurence i celkového trhu. Je to jako aukce, Google draží ceny za jednotlivá slova. Čím větší konkurence, tím vyšší cena. Cílení na 5 slov bývá levnější, než na 20 slov. Roli hraje i cena prodávaného produktu a období, kdy reklama běží – například během Vánoc ceny reklam stoupají. U našich zákazníků se pohybujeme nejčastěji v ceně 10 – 20 Kč za kliknutí. 

Pro každého, kdo se chce dostat na vysoké pozice vyhledávačů a získat tak zákazníky. Vaše prodeje díky správné reklamě závratně rostou.

Na reklamě se dá ušetřit dobrou optimalizací. Její vhodné nastavení, klíčová slova a průměrná správa. Díky těmto schopnostem snížíme reklamní náklady o 10 – 15 %. Pro Google musíte být lukrativní společník a on vás pak odmění v podobě vysoké návštěvnosti. 

Podle rozpočtu, který za ni stanovíte. Základem je odrazit se od správně definovaného cíle. Reklama se v první fází musí naučit, komu má co zobrazovat a postupně se vylepšuje tím, jak provádíte optimalizaci. S tím jde ruku v ruce váš business, který se rychle rozjede. 

Start obecně funguje s minimálním rozpočtem 5 – 7000 Kč na nákup kreditů kampaně a tuto částku držet po dobu 2 – 4 měsíců. Předem doporučujeme udělat audit, během něhož zjistíme, zda reklama může splnit váš cíl. 

Jaké jsou fáze Google reklamy?

TIP: Jak rychle můžu reklamu spustit?

Pro kvalitní reklamu je zlaté pravidlo příprava alespoň 7 dní. Kampaně je dobré připravovat klidně s několika měsíčním předstihem, což ovlivní váš klid a taky celkový rozpočet.

Ukázka reklamy z praxe

Podělíme se s vámi o know-how

Na obrázku vidíte hodnoty z průměrné Google kampaně:

Počet zobrazení
Cena za průměrný klik
Interakce
Úspěšnost v zobrazení
814 lidí si službu koupili

27 % lidí, kteří stránku navštívili, si produkt koupili.

Jak probíhá reklamní spolupráce

Seznamte se s přehledným postupem, který nás čeká při společné práci na reklamní kampani. Provedeme vás procesem krok za krokem a vše vám vysvětlíme.

Kafe

advanced divider
První kafe je na nás! Setkáme se s vámi, zjistíme všechny potřebné informace a dohodneme se na společném cíli, který by měla reklama splnit.
Krok 1

Konkurence

advanced divider
Domluvíme se na rozpočtu na základě dohodnutých strategií, zjistíme informace ohledně konkurence na trhu a jejich reklamních kampaní. Vytvoříme vám plán na míru.
Krok 2

Spouštíme

advanced divider
Reklamu jsme spustili podle cílových slov, smluveného zadání a očekávané funkce kampaně. Průběžně vše spravujeme, sbíráme data a vy sbíráte poptávky.
Krok 3

Vyhodnocení

advanced divider
Po úspěšném ukončení kampaně se vrátíme ke stolu a představíme vám zpětnou vazbu. Společně rozebereme výsledky kampaně. Navrhneme další postup.
Krok 4
Jak na online marketing

Pojďme rozjet Váš online marketing, webovky, SEO, sociální sítě i grafiku! Napište nám nebo klidně zavolejte. Domluvme si společnou schůzku, kde probereme představy online marketingu.  

Nejčastější dotazy k reklamě

Jak dlouho trvá kampaň vytvořit?

Pokud chcete co nejkvalitnější kampaň, doporučujeme dodržet pravidlo pečlivé přípravy. Čím více času máme, tím lepší bude výsledek. Zpravidla je to 7 dní. Záleží také na individuálním rozsahu kampaně. 

Kolik stojí reklama na Googlu?

Platíte za každé kliknutí, kdy si vaši reklamu někdo otevře. U našich klientů se pohybujeme nejčastěji 10 – 20 Kč za klik.  Záleží také na konkurenci, některé kliky se mohou pohybovat až v rozmezí 250 Kč. 

Kdy uvidíme první výsledky?

Zpravidla první konverze jsou zaznamenány od spuštění 3  – 10 (dnů nebo měsíců, Tome?) podle produktu a služby.

Kdo víc ví, víc vytvoří

Pokud chcete, aby kampaň uspěla musíte nám říct vše o svém podnikaní. Rozhodně nám pomůžou fotky, vaše logo a poznatky z praxe. Čím více dáme Google kvalitní podklady, tím nás bude mít raději. S podklady a správným podáním informací vám dokážeme pomoci.

Jak si stanovit rozpočet?

Rozpočet stanovujeme společně. Většinou se vypočítává z marže produktu. Na první kampaň stačí klidně menší rozpočet tak, abyste si vše vyzkoušeli, pochopili princip a viděli první výsledky. 

Vyhodnocení

Po ukončení kampaně budeme mít v ruce reálné výsledky, které vám představíme a společně vyhodnotíme detailně jednotlivé kroky, zadaná klíčová slova, jejich funkci a vše, co vás bude zajímat.

Zorientujte seNovinky

Pravidelně píšeme články, které si můžete přečíst přímo zde. Všechno jsou naše 100% zkušenosti z praxe odzkoušené na více jak 200 zákaznících.